Saturday, August 21, 2010

Sedangkan Nabi ampunkan Umatnya..

Salam semua,

Bulan Ramadhan ini bulan yang sangat ditunggu-tunggu oleh semua umat islam. Pada Bulan inilah semua umat islam akan bertungkus-lumus melakukan ibadah dan sentiasa berusaha mendapatkan keberkatan dan manfaatnya. MasyaAllah.. hebat sungguh bulan yang mulia ini.

Tidak kurang juga aku.. :)
Aku amat menantikan bulan yang mulia ini. Di sinilah aku akan lebih mengenali diri sebenarnya. Siapa aku sebenarnya..

Sungguh!Memang Allah mengabulkan doa setiap hamba-Nya.. di bulan yang mulia ini aku sgt diuji.. Ujian yg aku kira sgt hebat walau di mata sekalian hanya perkara kecil. Berat mata memandang berat lagi bahu memikul.. sungguh perit. Tp aku mesti menghadapinya. Sehingga kini aku masih lagi berhadapan sengan ujian ini. Umpama menghadapi ombak tombak ghaib. Silap percaturan sendiri yang sakit. Ya Allah...

Bagaimana?? Ya Allah ..

No comments:

Post a Comment